کاندیداها در زادگاه‌های خود چقدر رای آوردند؟

  <مردم زادگاه‌های کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم با قاطعیت آرا، دکتر محمود احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور آینده خود برگزیدند.
  <به گزارش ایرنا در روستای لالی از توابع خوزستان، زادگاه محسن رضایی از مجموع 900 رای دکتر احمدی نژاد 830 رای و سایر کاندیداها 70 رای را کسب کردند. در شبستر(آذربایجان شرقی) زادگاه میرحسین موسوی از مجموع 7 هزار رای ماخوذه، دکتر احمدی نژاد حدود 5 هزار رای و موسوی حدود 2 هزار رای کسب کردند. در الیگودرز(لرستان) زادگاه مهدی کروبی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری احمدی نژاد 39690 رای، کروبی 14512 رای و موسوی 9330 رای را کسب کردند. در ارادان سمنان زادگاه رئیس جمهوری منتخب از مجموع 10 هزار رای ماخوذه دکتر محمود احمدی نژاد حدود 9 هزار رای و سایر نامزدها حدود هزار رای کسب کردند.
 و اما بخوانید آماری جالب از بهرمان و نور به عنوان زادگاه دو حامی مطرح موسوی؛ مردم بهرمان و کشکوئیه(استان کرمان) زادگاه اکبر هاشمی رفسنجانی 2886 رای به احمدی نژاد و 1950 رای به سایر کاندیداها دادند. مردم نور(استان مازندران) زادگاه ناطق نوری از مجموع 77452 رای 51798 رای به احمدی نژاد و حدود 24 هزار رای به موسوی دادند.
دیدگاه من در مورد این آمار:
jبا توجه به این میزان رأی به سلامت انتخابات پی می بریم. زیرا کاندیدهای محترم حتی در شهر خود نیز نتوانسته اند میزان قابل توجهی رأی به دست آورند و طبیعی است که ادعای آن ها مبنی بر این که ما باید تعداد بیشتری رأی به دست می آوردیم تنها برطبق پیش بینی خود آن ها می باشد.

X